Tuesday, July 31, 2012

Loma päättymässä, lähtö Pietermaritzburgiin perjantaina

Vuodatus on alkanut toimia ainakin jotenkuten, mutta minulla meni luottamus siihen, kun kuvien saaminen postauksiin on edelleen epävarman tuntuista. Yksi käyttäjä raportoi myös Fb:ssa, että häneltä katosi yhtäkkiä teksti kokonaan; jatkan nyt siis täällä ja siirrän vähitellen automatkakuviani tänne, kun viitsin ja ehdin.
  
Päivi tulee meille asumaan jo huomenna tiistaina, kun hänellä ei ole nyt oikein kämppää. Mullekin se sopii, kun saamme sitten rauhassa jutella ja sopia kaikesta ja Lennukin ehtii kunnolla tutustua ennenkuin mä lähden. Meidän täytyy siirtää autovakuutukset hänelle ja merkitä hänet auton haltijaksi tammikuun loppuun saakka.

Olen vieläkin jonkin verran pettynyt, ettei Etiopian keikasta tullut mitään; voisin silti ehkä mennä vain asumaan sinne kuukaudeksi joko joulukuussa, jolloin Etelä-Afrikassa on kesäloma eikä mua tarvita, tai helmikuuksi,  jos Päiville sopisi siinä vaiheessa olla vielä seitsemäs kuukausi mulla vuokralla, nythän vuokrasopimus päättyy tammikuun lopulla. Sen näkee sitten.

Olen juuri lataamassa leffojani dvd:iltä ulkoiselle kiintolevylle, jonka saa paremmin mahtumaan mukaan kuin ne dvd:t. Ulkona on ollut parina viime yönä kova ukonilma, äsken satoi suuria rakeita.

2 comments:

coffee-break said...

Heips SK,
Toivotan sinulle hyvää matkaa ja ihanaa kautta sinne Etelä-Afrikkaan!
Tulet olemaan ajatuksissani.
Ja oli tosi kivaa nähdä viime viikolla!
P.

Sinikka said...

Ja vielä tänään kahvilla, kiitos sulle! TIH,
S.