Thursday, December 13, 2012

Viimeisiä tunteja Etelä-Afrikassa


Olen kentällä odottamassa lentoa Durban-Johannesburg-Nairobi-Addis, se menee vasta illalla, mutta Gastoneiden ystävä, joka ajoi mut Durbaniin, sopi nyt. Olen ollut pari viimeistä päivää itsekseni kun Gastonit ovat siellä leirialueellaan, ja pakannut, imuroinut ja pessyt auton.

Yllä kuva kaivoksesta the Quarry, jonka laidalla oleva pieni ostari ja kuppila on ollut suosikkipaikkojani ilmaisen wifin takia. Se on tavattoman harvinainen maassa, missä lentokentälläkään ei tunnu olevan ilmaista nettiä. Nytkin on vain 30 min tovi.

Mäkin olin pari päivää siellä heidän camping-alueellaan, he aikovat olla tuossa koko kuukauden!  Ymmarran tavallaan, että he viihtyvät kun lapset viihtyvät, mutta ahtaalta tuo vähän tuntuu silti. Mä olin yötä ihanassa retkeilymajassa siellä lähellä.


No comments: